Založ si blog

Archív: marec, 2011

Harmónia-nájdenia seba…

=moje filozofovanie. …od rána k večeru…od jari k jeseni……od večera do rána…od jeseni k jari… Raz sa cítime na vzostupe:…je ráno,je jar……je detstvo,je mladé ľudstvo…-všetko má nádej,začiatky,rozpuk.silu a moc…=nebrať ohľady,ísť si za svojím cieľom,byť neústupčivý,priebojný… Raz sa cítime na […]

Pokračovanie článku

Neviem pochopiť,čo sa deje v Japonsku!

Áno bolo zemetrasenie a z neho následne cunami vlny v Japonsku…a aj boli poškodené bloky jadrovej elektrárne. Teraz uniká obrovské množstvo rádioaktivity,plutónia,rádiaktívnej vody…každý deň to počúvame v správach… Pre Boha!-prečo! s tým nič nerobia???.čo čakajú!-až sa zamorí celá zemeguľa?-veď v Černobyle to zaliali betónom…tu […]

Pokračovanie článku

Pes-spolupútnik mojím životom.

Keď som bola malá-do 3rokov-sme bývali ešte v starom dome a nepamätám sa,že by sme mali psa.Dokonca ani v celej dedine ich nebolo veľa.Bola väčšia chudoba a ľudia zbytky jedla buď nemali,alebo ich dali mačkám /tých bolo veľa-bolo veľa myší/,alebo sliepkam,aby lepšie znášali vajíčka.Toto bolo vtedy podstatnejšie a že pes je aj strážca majetku-nebolo toho majetku […]

Pokračovanie článku

Báseň…akoby odo mňa.

…túto báseň…pre mńa od neznámeho autora-pretože nemám ho uvedeného …som si zapísala v roku 2002……veľmi na mňa zapôsobila…som autorovi vďačná!…a ak sa ozve,doplním si autorstvo……a aj toto zverejnenie je prejavom úcty k tejto básni…pretože som si na ňu zase spomenula v súvislosti s dnešnými ľudskými […]

Pokračovanie článku

Po chemoterapii nosiť parochňu ?

Veľmi som dúfala,že pri liečbe si nejako uchovám svoje vlasy.Je to zaujímavý paradox,že mi vybrali kus z tela,ale mňa viac trápila strata vlasov.Asi sa darmo nehovorí,že vlasy sú korunou ženskej krásy.Čítala som časopisy,surfovala na internete a našla som jedno riešenie…Vraj,ak sa na hlavu dávajú studené/až ľadové/obklady,nemusia vlasy po chemoterapii vypadávať.S […]

Pokračovanie článku

Mám svoje skúsenosti s rakovinou…

,,,ale každý to prežíva určite inak… Nikam sa neponáhľam,pretože „žijem zadržanú smrť „.Aký by to malo význam niekde sa ponáhľať,naháňať sa za niečím.Už som sa ponaháňala doteraz dosť.Kde som sa dostala?-Liečim sa na rakovinu! A tu sa začne pre človeka rekapitulácia života.Vidí všetko inými očami.Určite,získavanie prostriedkov na živobytie […]

Pokračovanie článku

O ľudských vzťahoch.

O ľudských vzťahoch…na zamyslenie…na sobotu,nedeľu…:-) Prevzaté: Neale Donald Walsch-Rozhovory s Bohom II. Vo vzťahoch s druhými budete šťastní,keď ich užívate za účelom,pre ktorý boli stvorené.nie pre svoje vlastné účely.Ľudské vzťahy sa neustále menia,neustále od vás vyžadujú,aby ste vytvárali a vyjadrovali vyššie aspekty svojho Ja.Nikde ich […]

Pokračovanie článku

O vládach a politike…

O vládach a politike…na zamyslenie. Prevzaté: Neale Donald Walsch – Rozhovory s Bohom II. Všetky vlády si uvedomujú,že by ich ľudia nepodporovali,keby vedeli skutočné dôvody väčšiny zahranično politických rozhodnutí.Len veľmi málo vlád úmyselne neklame svoj národ.Klamanie verejnosti je súčasťou vládnutia-lebo len veľmi málo ľudí by si nechalo […]

Pokračovanie článku

4.3…že už nemôžem…

Naozaj…už ma to prestáva baviť-tie negatívne správy!…a ako som sa snažila…nájsť v nich niečo odľahčujúce…a primäť aj o tom rozmýšľať…aj pozitívne som chcela pridávať,ale…no…kde sú!…hľadajte ich…mám z toho nauzeu-po slovensky:je mi z toho na grc!… „Naša vládna garnitúra manipuluje obyvateľmi a berie ich […]

Pokračovanie článku

2.3…že správy…

„Minister Krajcer otvoril otázku financovania cirkví…doteraz funguje podľa zákona z roku 1949…a štát vydá cirkvám ročne 37 miliónov €…“ /…otvoril…Pandorinu skrinku…/ „Občianske združenie:Život po nehode-dopravnej v Leviciach usporiadalo ples a z jeho výnosu,pomáhajú právnici,psychológovia…-nehodou postihnutým […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

ikaova

Blogovanie - život - je poznávanie seba samým, seba inými a iných sebou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 263656x
Priemerná čítanosť článkov: 3255x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy