Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Motorkárovi.

Taký mladý ešte bol,išiel skúšať-nový stroj…Túžba veľká tam bola,odišiel s ňou-do neba… Veľké emócie-iné vibrácie…berú ich preč z reality,zostanú len banality… Pozdravuj tam…nášho syna,povedz mu,že…nám veľmi chýba…

Pokračovanie článku

Veľká noc-nielen chlebom je človek živý..

…toto je cirkevný sviatok?…tie rôzne ceremónie?… …kesťanský-áno je!-ale pripomína sa v srdci… …volá sa to veľkonočné tajomstvo…:-)naozaj je tomu treba porozumieť…a dovolím si vysvetliť…podľa mňa… …Ježiš /ako najintuitívnejší človek/ cítil svoj osud-poslanie…-preto bol 40 dní v púšti,kde sa postil a […]

Pokračovanie článku

Ako vnímam teraz Deň narcisov.

Stretneme sa s nimi na ulici,pri obchodoch…držia v rukách krabičku na príspevky a krabičku s malými kvietkami-narcismi…Kto môže a nedá mu…,aby neprispel,vhodí peniaze a ozdobí sa malým kvietkom.Na uliciach cítiť pocit spolupatričnosti… Telefonujem s dcérkou a zdôverujem sa jej,že som prispela a som ozdobená kvietkom…Ona mi hovorí,že je doma a […]

Pokračovanie článku

Hefty…1

…ako si tu žijeme… „No,toto si už videla?“ -ráno si dal zubnú pastu na vrchnú stranu kefky-nie na štetinky… „Adam a Eva -jáj ,to sa tí dvaja,čo nám zbabrali život…“ Keď nevieš spávať,tak tu máš veľmi účinnú tabletku na spanie.-„A stihnem si ešte zuby umyť?…“ V Šalgov – Medvedie sa lyžuje – […]

Pokračovanie článku

Ako začal nový rok 2011.

…takto si tu žijeme… -„Chcel som zapnúť rádio a zapol som svetlo nad sporákom!,no-jak sa to mohlo stať?…“ Zapli sme rozhlas v novom roku o 12-tej hodine – hrali štátnu hymnu,zapli sme pred 13-tou hodinou a hrali zase hymnu. – hovorí:-„Už druhý raz musím stáť v pozore!“ Pýta sa ma:-„Nebude Husák hovoriť o jednej […]

Pokračovanie článku

Ako som dala a nedala núdznemu peniaze.

1.príbehČakala som ráno na zastávke autobusu po nočnej službe v Domove dôchodcov…-bola som vyčerpaná,nevyspatá…Ale najhoršie bolo to smutno,žiaľ-čo nám zomrel syn…Na ulici nebolo veľa ľudí a tak ma zaujala matka so synom.Prišli od neďalekých činžákov a ešte cestou prezerali okolie a smetné nádoby…Boli zanedbaní,zúbožení…a teraz prišli […]

Pokračovanie článku

Spovedám sa Pánu Bohu i Vám…

Som veľmi nahnevaná na tento systém! Mali sme tri deti a za socializmu sme dokázali slušne vyžiť a po roku 1989 sa to postujne rúca…Zrušili pobočky závodom,potom aj celé závody…manžel ostal už v roku 1991 nezamestnaný a ja tiež-pretože zrušili Detské jasle,kde som pracovala.Snažili sme sa!-urobila som si rekvalifikačný kurz-PC a účtovníctvo,manžel začal […]

Pokračovanie článku

Pes-spolupútnik mojím životom /pokračovanie/.

Psa,ktorého máme teraz,som doniesla ja – je to potomok strážneho vlčiaka z Domova dôchodcov,kde som vtedy pracovala.Mať sa mu volala Iva,tak som mu dala meno IVO.Je veľký,čierny,s menším bielym fľakom na hrudi-nemecký ovčiar.Stredne inteligentný /jeho mať bola vyradená z výcviku pre nadmernú hravosť/,kamarátskej povahy,je skôr bojazlivý-veľmi sa bojí streľby pri […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

ikaova

Blogovanie - život - je poznávanie seba samým, seba inými a iných sebou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 263656x
Priemerná čítanosť článkov: 3255x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy