Založ si blog

Bájka o kúsku zoschnutého chleba.

Bol jeden – Poľnohospodár,ktorý vedel dopestovať obilie  a práca mu zaberala veľa času.

Bol druhý – Pekár,ktorý sa mu ponúkol:Ja mám čas a keď mi dodáš obilie,budem ti piecť chlieb a ty sa môžeš venovať svojej práci.Tak aj urobili.Poľnohospodár doniesol obilie,Pekár upiekol veľký peceň chleba.Čerstvý chlieb mu voňal a tak si povedal:Zjem z neho,veď som pracoval.Chlieb bol chutný,chrumkavý a tak zjedol väčší kus.Zavoňalo aj jeho rodine,tak im tiež rozdelil.Poľnohospodár mal veľa práce a tak si po chlieb prišiel až na druhý deň.Zostal mu len kúsok zoschnutého chleba

Hovorí:Ale veď to je málo.Budem hladný a aj moja rodina.

A Pekár mu na to:Mám na to právo,zjesť z toho chleba a aj moja rodina je hladná.Prines ďalšie obilie a čím viac donesieš,tým viac chlebov upečiem.A ty aj tvoja rodina neumrie od hladu,dostaneš kúsok z každého pecňa.

Poľnohospodár išiel pracovať,aby mal dostatok obilia a mohol ho zaniesť Pekárovi.
A…- spomínal si,keď mal menej obilia,ako teraz a sám si piekol chlieb a mal ho čerstvý,chutný,chrumkavý…a celý peceň…a bol šťastný a aj jeho rodina.

Pán premiér Fico! – sklamala som sa !

08.03.2014

Prezentujete sa – Smer-ako strana so sociálnym cítením – ale skutkami nie ! Boli sme predvolaní na oboznámenie sa a podpísať : Poučenie v súvislosti s aplikáciou § 10 zákona č. 417 o pomoci v hmotnej núdzi. Zákon nám nariaďuje – bod č.3- dostaviť sa na výkon prác… Ja aj manžel máme odpracovaných nad 30 rokov(medzitým sme aj samostatne [...]

Jar. ..

05.03.2014

– začiatok-preberanie sa k životu,znovuzrodenie…-detstvo. Zvyknem si čítať rôzne články na internete…a zaujal ma jeden – o tom, – keď nám chýba pocit šťastia… Mne tento pocit chýba hlavne na jar,práve vtedy… Hovorí sa príslovie:“Marec poberaj sa starec.“ – je to v tom,že starí ľudia,alebo [...]

To sme sa vyznamenali. ..

03.08.2013

Matica slovenská dnes udelí vyznamenanie za pokojné rozdelenie Československa bývalému prezidentovi Česka – Václavovi Klausovi. Nepochopiteľné a nezrozumiteľné… Za našu svojprávnosť sa zaslúžili iní… Dalo by sa písať veľa o rozdelení…dá sa prezentovať veľa pohľadov na to… dá sa o tom veľa diskutovať. Nebudem – budúcnosť [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

ikaova

Blogovanie - život - je poznávanie seba samým, seba inými a iných sebou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 264002x
Priemerná čítanosť článkov: 3259x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy