Založ si blog

Jar. ..

– začiatok-preberanie sa k životu,znovuzrodenie…-detstvo.

 

Zvyknem si čítať rôzne články na internete…a zaujal ma jeden – o tom, – keď nám chýba pocit šťastia…

Mne tento pocit chýba hlavne na jar,práve vtedy…

Hovorí sa príslovie:“Marec poberaj sa starec.“ – je to v tom,že starí ľudia,alebo chorí,nevládny…sa môžu na jar ťažšie preberať,po zimnom odpočinku ,k životu.Treba na to sila – začať odznova…a tú keď nenájdu…odchádzajú…

————————————————–

No a v tom článku sa hovorí o tom,že môžeme pociťovať nedostatok šťastia aj z dôvodu skorého odchodu matky,z je náručia,od nás – z rôznych dôvodov – práca povinnosti…ešte v detstve.

A preto zažiť-alebo si aspoň predstaviť-ten pocit v náručí svojej matky…-„mama je mi tak dobre pri tebe…“- ten pocit hreje,ukľudňuje,dáva silu…

Najmä teraz na jar to potrebujem,keď sa cítim,ako malé dieťa,ktoré začína žiť…

Mama ! – ďakujem,že Ťa mám !

Pán premiér Fico! – sklamala som sa !

08.03.2014

Prezentujete sa – Smer-ako strana so sociálnym cítením – ale skutkami nie ! Boli sme predvolaní na oboznámenie sa a podpísať : Poučenie v súvislosti s aplikáciou § 10 zákona č. 417 o pomoci v hmotnej núdzi. Zákon nám nariaďuje – bod č.3- dostaviť sa na výkon prác… Ja aj manžel máme odpracovaných nad 30 rokov(medzitým sme aj samostatne [...]

To sme sa vyznamenali. ..

03.08.2013

Matica slovenská dnes udelí vyznamenanie za pokojné rozdelenie Československa bývalému prezidentovi Česka – Václavovi Klausovi. Nepochopiteľné a nezrozumiteľné… Za našu svojprávnosť sa zaslúžili iní… Dalo by sa písať veľa o rozdelení…dá sa prezentovať veľa pohľadov na to… dá sa o tom veľa diskutovať. Nebudem – budúcnosť [...]

Naučila som sa byť neslušná.

05.04.2013

Na staršie kolená som sa naučila…- byť neslušná. Nebola som taká…- doba sa mení a mení aj ľudí…Ovečky sa musia brániť vlkom 🙂 O čom to hovorím ? – Idem si niečo vybavovať ako klient…a oni do mňa hudú,ako to im vyhovuje…Bombardovaná som reklamnými plagátmi,telefonátmi…- kde mi nasilu chcú dať niečo zadarmo… No ja som z [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

ikaova

Blogovanie - život - je poznávanie seba samým, seba inými a iných sebou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 263649x
Priemerná čítanosť článkov: 3255x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy