Život je zajko…

27. februára 2011, ikaova, Nezaradené

…tak…nedeľne…

Život je zajko!…a večné hopkanie a kľučkovanie…
a si to aj uvedomujem…

Hop sem,hop tam…dopredu,dozadu…doľava,doprava…a stále dokola.
Mám problémy-skúšam!-tú cestu,inú cestu…hop,hop,hop…
Vyriešim jeden problém…čaká ma ďaľší…hop,hop,hop.
Do kola…do kolečka dolola…hlava sa mi točí…keď sa na mňa dívajú…Tvoje oči.
Tvoje oči sú zrkadlo…a vidím…Seba!
Aha!…to som ja!ˇAle…fakt!…som takáto?No…to by som si ani nebola myslela!Až teraz!Keď sa vidím!…v Tvojich očiach…Bóže!!!Čo by som si počala?…keby som bola sama!…Hopkala by som ako zajko…hop…cestou,necestou…A keby som niekoho stretla…a povie mi-Ty si zajko…tak mu neverím!Prečo?…lebo…nemá zrkadlo vo svojich očiach.Čo nevidím-neverím!Alebo…mala by som?
Zrkadlo mať-nemať…?
Hľadám,hľadám…po ceste.Plamienok mi horí v duši…áno,je tam…v mojej duši…trochu svetla!A moje oči sa mu prispôsobujú…a vidím viac…a viac…A čo vidím?…SEBA!…Kde som sa tu vzala?No kde?… Predsa v zrkadle!…
Nič tu nie je…len zrkadlo mojej duše!…
A…v ňom…sa vidím…JA-SEBA !
Tak!A teraz…sa pozerám…súdim…ále-fakt!…som takáto?…Ale nemusím byť!…keď nechcem…Chcem-nechcem?Ako kedy…hop,hop,hop…som Zajko!…