Spovedám sa Pánu Bohu i Vám…

5. apríla 2011, ikaova, Nezaradené

Som veľmi nahnevaná na tento systém!

Mali sme tri deti a za socializmu sme dokázali slušne vyžiť a po roku 1989 sa to postujne rúca…
Zrušili pobočky závodom,potom aj celé závody…manžel ostal už v roku 1991 nezamestnaný a ja tiež-pretože zrušili Detské jasle,kde som pracovala.
Snažili sme sa!-urobila som si rekvalifikačný kurz-PC a účtovníctvo,manžel začal podnikať v polnohospodárstve a neskôr aj ja.Pracovali sme štyria-aj dve staršie deti pomáhali a mali sme zisk len na jeden plat.Postupne polnohospodárstvo upadalo v celej republike.
Tak som si povedala-chcem byť radšej zamestnancom a mať pravidelný príjem.Podarilo sa mi zamestnať sa v Domove dôchodcov a robila som tam 10 rokov a bola som živiteľkou rodiny-až mi diagnostikovali rakovinu.Medzitým všetky naše tri deti boli po skončení školy nezamestnané,prípadne pracovali na dohodu.
Prišla taká doba,že je ťažké nájsť prácu aj pre mladých a nie ešte nám rodičom po 50-tke a mne invalidovi!!!
Ešte nemáme vybavenú žiadosť o dávky v hmotnej núdzi a už nás vláda straší,že musíme popri tom byť aktívny,lebo inak nám dajú len na jedno teplé jedlo denne!
Nech si jedno teplé jedlo nechajú poslanci a vláda pre seba!!!

Po roku 1989 potopili závody,polnohospodárstvo… a dávajú obyvateľov Slovenska za otrokov zahraničným investorom!

Ja chcem pre všetkých členov našej rodiny dôstojnú prácu a primeranú mzdu!!!-ja nechcem byť evidované na Úrade práce a sociálnych vecí!!! Ja nechcem,aby naša trojčlenná rodina živorila z 300 € mesačne!
Ja sa nechcem cítiť ako odpad spoločnosti,ako neschopná,ako menejcenná…ako ovca,ktorú vládnúci hodia vlkom!

Hanba Vám!!!-… hrdrorezy národa…