Založ si blog

Keď som bola chorá. ..

No,chorá!-dá sa povedať teraz,že som zdravá?Pri takej zákernej chorobe ako je rakovina?
Tak začnem odznova – Keď som bola nemocná a po chemoterapii som preležala celý deň,noc v posteli a mala problémy s prijímaním jedla a žila som na kukuričných chrumkách a jogurtoch…Vtedy prácu okolo domácnosti robil manžel,syn a bola zminimalizovaná na zabezpečenie jedla a nevyhnutnej hygieny v dome – veď vieme,muži :-)Varením pomáhala moja mama a väčším uptatovaním dcéra ,ktorá je vydatá a nebýva s nami.A po psychickej stránke aj moja sestra,aj keď nebýva na Slovensku.Nikdy im to nezabudnem a im patrí moja vďačnosť ! A moja vďačnosť patrí aj pani doktorke a sestričkám na onko ambulancii,za ich dobre a s láskou vykonávanú svoju prácu !
Takto sa nad tým zamýšľam – s odstupom času,keď som nie nemocná,ale už mocná.Sila sa mi vrátila,výsledky vyšetrení sú dobré…

Ako príde človek k moci? No,krok za krokom ! Pomaly,postupne…a tak môže viac urobiť pre seba aj iných…Naštartuje sa ten motor,ktorý má v sebe.Začne pracovať a chce od neho dosiahnuť zase maximum.Ale je to zradné! Viem už navariť,poupratovať,aj urobiť menší nákup…Ale pozor,pozor ! Nepresilovať sa ! Šetriť silou a vrátiť sa k práci-krok za krokom.Urobím jedno a som spokojná,oddýchnem si a potom začnem druhé…A keď sa sústredím na jednu vec- tak ju urobím precíznejšie,dôkladnejšie a s menšou námahou,ako keby som pozerala na všetko okolo.Žijem radostnejšie a v prítomnom okamihu-ako sa to hovorí v ezoterike 🙂

Takže si uvedomujem,že sila-moc môže byť zradná a jej prílišná veľkosť sa môže obrátiť proti nám aj okoliu a spôsobí chorobu- až rakovinu !

 

Pán premiér Fico! – sklamala som sa !

08.03.2014

Prezentujete sa – Smer-ako strana so sociálnym cítením – ale skutkami nie ! Boli sme predvolaní na oboznámenie sa a podpísať : Poučenie v súvislosti s aplikáciou § 10 zákona č. 417 o pomoci v hmotnej núdzi. Zákon nám nariaďuje – bod č.3- dostaviť sa na výkon prác… Ja aj manžel máme odpracovaných nad 30 rokov(medzitým sme aj samostatne [...]

Jar. ..

05.03.2014

– začiatok-preberanie sa k životu,znovuzrodenie…-detstvo. Zvyknem si čítať rôzne články na internete…a zaujal ma jeden – o tom, – keď nám chýba pocit šťastia… Mne tento pocit chýba hlavne na jar,práve vtedy… Hovorí sa príslovie:“Marec poberaj sa starec.“ – je to v tom,že starí ľudia,alebo [...]

To sme sa vyznamenali. ..

03.08.2013

Matica slovenská dnes udelí vyznamenanie za pokojné rozdelenie Československa bývalému prezidentovi Česka – Václavovi Klausovi. Nepochopiteľné a nezrozumiteľné… Za našu svojprávnosť sa zaslúžili iní… Dalo by sa písať veľa o rozdelení…dá sa prezentovať veľa pohľadov na to… dá sa o tom veľa diskutovať. Nebudem – budúcnosť [...]

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Constanta, NATO, protivzdušná obrana, Rumunsko, vojaci, Mihail Kogalniceanu

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

ikaova

Blogovanie - život - je poznávanie seba samým, seba inými a iných sebou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 264637x
Priemerná čítanosť článkov: 3267x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy