Založ si blog

Archív: jún, 2011

Facka v podobe múky a cestovín ?

Bola som si pre potvrdenie,že mám nárok na múku a cestoviny … Mama mi hovorí,že sa pamätá,keď po 2.svetovej vojne dávali ľuďom potraviny na prídel… Slovenka,čo býva už pár rokov v zahraničí sa opýtala:„Aj si to prevezmeš ?Ja by som sa hanbila…“ Áno…-hanbím sa !!!-ale si to prevezmem… Do svojich 50-tych rokov som sa snažila,ako som […]

Pokračovanie článku

Pišta báči a jeho milá…

Pišta báči pochádzal z neďalekej dediny.Navštevoval ho syn s manželkou a vnučka.Bol ešte aj po 80-tke čiperný a galantný.Z jeho rozprávania,bol aj v dedine „veľkým kohútom“.My ženy to vycítime a vedel nás obdariť čokoládkou.Bola v Domove babka až z druhého konca republiky.Zo žien si nejako nenašla priateľku,ale s Pišta báčim radi sedeli na lavičke na […]

Pokračovanie článku

Hefty…4

…ako si tu žijeme… Sloboda cestovania-„…slobodne sa rozhodni,kde sa budeš trápiť…“ O demokracii-obrazne:„Keď poslanci schvália,že každého druhého občana odstrelia-tak ho odstrelia…-lebo je to zo zákona!…“ Cirkev-„Trápte sa,množte sa!-aby nám mal kto platiť…“ -„Vo Vatikáne majú banku…-ktorú […]

Pokračovanie článku

Etel-mama,naša masérka.

Babka Etela mala vyše deväťdesiat rokov.Všetci sme ju volali Etel-mama,pretože bola veľmi ľudská,milá a celý personál si ju prisvojil za starú mamu.Ale to nebolo všetko,prečo sme sa u nej tak často zastavovali a aj posedali.Rada nám rozprávala o svojom detstve a spomienky zo svojho života.Vo svojej dedine bola určite tiež obľúbená,pretože rozprávala,ako sa snažila […]

Pokračovanie článku

Babka Margita.

Bola v Domove dôchodcov a sociálnych služieb-babka-volala sa Margita.Málo sa vládala na nohy,bola na invalidnom vozíku.Nemali sme s ňou väčšie problémy,len občas sa jej splašilo srdiečko-zle jej bilo.Mávala častejšie návštevy ako ostatní obyvatelia.Bolo cítiť,že ju príbuzní majú radi-všetko čo si priala,jej doniesli.Nastúpila som do nočnej služby a videla som,že […]

Pokračovanie článku

Hefty…3

…ako si tu žijeme… -„…tento systém navádza ľudí k zlým činom…zriadenie je zlé!…“ -„…vždy,keď príde Mikloš s Dzurindom…ešte príde aj taká zima!…-tvrdá,drsná…-ako oni…“ -Dnes večer o 20-tej si môžete pozrieť romantický seriál-Tisíc a jedna noc..-„No,to nám povedali…niečo […]

Pokračovanie článku

Hefty…2

…ako si tu žijeme… Hovorím mu,že seriál-Tisíc a jedna noc má 180 dielov…-„Ježišmária ! Veď starší ľudia sa to ani nemusia dožiť !..“ Zdražovanie prinesie,že budeme musieť hlbšie siahnuť do peňaženky…- „Čo-o ?…veď ja nemám ani peňaženku !…“ ja-máme pomalý internet…-„Super rýchly internet nie je […]

Pokračovanie článku

Čas čerešní.

Čerešničky,čerešničky,čerešne,čo ste sa mi rozsypali po ceste.Kto vás nájde,kto vás pozbiera,mala som ja včera večer frajera Čas zrenia čerešní-to bol čas chodenia nás detí na cestu do susednej dediny,ktorú lemovali z obidvoch strán stromy čerešní. Vyštverať sa na čerešňu-chytiť sa konára oboma rukami,vyhodiť jednu nohu,zakvačiť chodidlom a pri vyhodení druhej […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

ikaova

Blogovanie - život - je poznávanie seba samým, seba inými a iných sebou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 265263x
Priemerná čítanosť článkov: 3275x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy