Založ si blog

Archív: február, 2013

Babka v nemocnici(3. časť).

Zvláštna kapitola bola“Robenie uhlíčkov“ proti urieknutiu… Na to,ma už upozornila odchádzajúca pacientka a veľmi sa smiala,čo zažila prvý krát v živote… A babka to pár krát zopakovala aj predo mnou. Tak neskoršie popoludní začala babka jojkať,že ju bolí žalúdok.Dávala si naň studenú handričku-vreckovku a trochu sa jej uľavilo.Ale jej to nedalo […]

Pokračovanie článku

Babka v nemocnici(2. časť).

Ale !-zdravotný stav sa jej začal zlepšovať potom,ako už mala stolicu… Babka nechcela jesť- že jej to nejde dolu hrdlom,je jej z toho zle,na vracanie-aj ju začalo nadúvať-volala som sestričku… a keď sa dozvedela,že babka mala stolicu ešte doma pred štyrmi dňami,tak začala terapia na uvoľnenie stolice… -Babka tu máte kvapky v pohári-vypite to! Ráno:Bola […]

Pokračovanie článku

Babka v nemocnici (1. časť).

Pozdravila som sa – v izbe boli dve pacientky – moja posteľ bola v strede… Vybalila som sa,prezliekla a ľahla si,aby som si usporiadala myšlienky… a vtedy sa babka po mojej pravej ruke pozviechala z postele,postavila sa k mojim nohám a spýtala sa: – A ty si odkál ? Tak začala naša konverzácia v nemocnici na kožnom oddelení. Pacientka po ľavej ruke bola […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

ikaova

Blogovanie - život - je poznávanie seba samým, seba inými a iných sebou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 81
Celková čítanosť: 263649x
Priemerná čítanosť článkov: 3255x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy